(+36-1) 320 3083   szovetseg@optika.hu   Facebook
Főszervező
Kiemelt támogató
Támogatók
Együttműködő partnerek
Üdvözöljük honlapunkon!2014 OKTÓBER ISMÉT A LÁTÁS HÓNAPJA!

Köszöntjük Önt a Látás Hónapja weboldalán. Kérem tekintse meg oldalainkat, ahol sok érdekes cikket olvashat a látásunkról, szemünkről, szemüvegekről, kontaktlencsékről, azok kezeléséről. Reméljük, hogy kihasználva a kampány nyújtotta szolgáltatásainkat, betér egy a látáskultúrát fejleszteni kívánó, így a kampányban résztvevő optikai üzletbe és ott megfelelő tájékoztatással szolgálnak látásáról, illetve avval kapcsolatban felmerülő kérdéseire kielégítő válaszokat kap.

 

HÍREK, ÚJDONSÁGOK

Jogosan tehetjük fel egymásnak ezt a kérdést, persze csak akkor, ha olyan szerencsések vagyunk, hogy "Google glass"-t viselünk. Az okostelefonok után talán már nem is meglepő, hogy a szemüveg is lehet okos. Ahhoz hogy el tudjuk képzelni, mit tud az ilyen szemüveg, mitől válik intelligenssé, lássuk, hogyan néz ki.

Bővebben

Ki gondolta volna, hogy a kontaktlencse kontra internet témakörben nem a netes kontaktlencse rendelés lesz az egyetlen érdeklődésre számot tartható hír egyszer a szemész – látszerész szakmában. Úgy tűnik, az internet szerves részévé válik nemcsak a mindennapjainknak, de belopakodik a leghétköznapibb tárgyainkba is. 2014.július 14-én együttműködési megállapodást írt alá a Google és a Novartis svájci gyógyszeripari cég egyik divíziója, a látásra specializálódott Alcon, az okoskontaklencse kifejlesztésére. A tranzakciót már csak a versenyhatóságoknak kell jóváhagynia.

Bővebben

Bocsánat, ez tényleg egy igazi bulváros kezdés volt, így rögtön elnézést is kérünk érte. A téma, amire ezzel a címmel fel szerettük volna hívni a figyelmet, egy olyan új lehetőség, amit a 3D-s nyomtatás fejlődése hozott létre.

Bővebben

Az elmúlt 15 évben drámaian nőtt a myopia vagyis a rövidlátás gyakorisága. A legrosszabb helyzetben a kelet-ázsiaiak vannak, ahol az iskolás gyerekeknek mintegy 80 százaléka szorul szemüvegre. Az USA-ban minden negyedik gyereket érintett, míg itthon - óvatos becslések szerint - ez 10-15 százalékra tehető. Az emelkedés várhatóan folytatódik és 5 év múlva a föld lakosságának harmada lehet rövidlátó.

Bővebben

EGYÉB INFORMÁCIÓK
2014 október

A Látás Hónapja a Magyar Látszerész Szövetség és az optikai szakma által közösen létrehozott kampány. A szervezők, szakmájukat tisztelve szívükön viselik a magyarországi látáskultúrát, - egy olyan társadalmi célú, országos összefogást kívánt létrehozni, mely által a magyar lakosság OKTÓBER hónapban, egy költség nélküli, térítésmentes látásellenőrzésben, szakmai tanácsadásban részesíti azt, aki a kampányban résztvevő üzleteket felkeresi.

Bővebben

Védjegy

A Látás Hónapja védjegy a Magyar Látszerész Szövetség tulajdona, ezen védjegy engedély nélküli használata jogi következményekkel jár!

Letölthető anyagok
Főszervező
Kiemelt támogató
Támogatók
Együttműködő partnerek

A Látás Hónapja

Vizsgálati pontok | A rendszeres szemvizsgálat fontossága | Sajtószoba | Partnerek ajánlatai | Gyakori szembetegségek | Optikai csalódások | Humor | Letölthető anyagok | A szemről és a látásról | A szem optikai hibái | A látás és a vezetés | A látás és a monitor | A szemüvegekről | Kontaktlencse